Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Wednesday, May 09, 2012

Huh ?





Hi . Update lagi untuk kali yang ke blabla . Hakhak angin meroyan serang nie oiii . Time rajin update aku update lah . Tak susahkan ? 

Tadi bukak mukabuku . Takde pape . Sumpah mukabuku sekarang ni memboringkan . Dah bukak tu , tengok notification . Banyak gila game request -,- . Bertambah tambah laa boring aku . Macam laa aku suke sangat main game . Grrr ;( . Woii woii kalau tak hantar game request satu hari memang tak boleh eh ? Apa ke benak sangat laa bebudak nie . Padahal aku dah gtaw tak suke game . So kalau korang hantar request pun aku tak layan . Buang masa jeh . *kan dah kena setepek*

Bukan tu yang aku nak update senanya . Tadi haaa tengah chat dengan schoolmate aku dulu dia tanya dapat sambung kat mana . Erghh soalan yang agak menyakitkan hati -,- . Nak nangis pun ada *buat muka sedih* . Comel ? HAHA :D . Perasan tu aku suke ^^v . Okey berbalik pada situasi tadi . Dah dia tanya macam tu aku pun jawab camneh ,

Dapat form 6 kat SIC . Tk g pun :'(

Nampak tu ? Mood sedih tak hilang lagi , tsk tsk . 

Pastu dia tanya pulak kenapa ? Aku jawab ,

Malas ahh . Aku sorang je kat sana . Salma & Sarah skolah lain .

Ha'ah , memang aku takleh berpisah dengan bestie aku . Sweet tak ? Ekekeke

Then dia pun macam 'HAH ?!' and aku pun macam 'HUH' -,-' . Apesal pulak terkejut ? Betol apewww . Dia pun kata 'Eh tadi aku nampak Salma & Sarah kat skolah SIC' then aku pulak macam 'HAH ?!' and dia pulak 'HO'


Salma & Sarah tak gtaw sepatah pun kat aku nak sambung kat SIC ? How come ? Sampai hati :'( *nangis dalam jamban 5 minit* . Hm nak buat macam mana benda dah lepas . Menyesal pun dah tak guna . Reda je :)  

K bai . Cari mood kejap -_-


Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub