Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Sunday, May 13, 2012

Sedih tapi gembira :D





Untungkan kan aku dapat rasa dua perasaan dalam satu masa . Ada sesapa sama ngan ittew tak ? Takde ? Ouh lucky me :'D .

Tadi aku chat dengan kawan aku . Bukan apa sangat just nak wish good luck menempuh alam baru . Nak pegi belajar laa katakan . 




Tapi dalam pada tu , dia cakap sedih nak tinggal jauh dengan family . Hukhuk biasa laa wei nama pun belajar . Kalau nak dok bawah ketiak mak 24 jam buat ape  -,-'

Lepas dia cakap cenggitu aku terus terpikir aku beruntung sebab Allah beri aku kesempatan untuk bersama family aku . And hell yeah aku memang teramat sedih plus frust tertonggeng plus blabla -..- . Tapi ada himah senanya kan ? Orang lain dah nak berpisah dengan family masing masing sebab nak teruskan perjuangan . Dan mungkin aku akan ikut jejak mereka tak lama lagi . Tak , bukan sekarang . Sekarang ada lah masa untuk aku dan family aku . Aceceyyy swit tak ? kahkahkah :D *gelak sampai jatuh katil*




K baiii :3



Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub