Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Monday, May 07, 2012

Sengaja mem-busy-kan diri .


AGirlNamedHello

Hi ! Lamanya jari nie tak berjoget atas keyboard , hihi :p . Busy wei busy ! Apa , ingat aku nie penganggur sepenuh masa ke hah ? Sory sikit eh , selain menternak lemak kat rumah 24 jam aku ada keje jugak tau . Dan keje yang aku buat tu pun berbaloi . Maksud aku 'bergaji' *wink wink* . Harap maklum (Y) . Daaaannnnn sekarang aku kembali menganggur disebabkan keje tu dah habis . Terpikir tak keje apa ? *angkat kening sebelah* . Hyeppp mana boleh kasi tau maaaa . Secret , shhhhh >.< .

Tumblr

 Haih , takda idea nak tulis panjang panjang . Nak pergi bertapa dulu untuk mencari sedikit ilmu untuk diperah disini . Bai :*
Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub