Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Sunday, September 23, 2012

Masam - Manis - Masam balik ;3




Hey ho, let's go ! Haa dah kenapa nyanyi lagu beronok-ronok ni ? Cer teka cer teka :p . Hihi sebab sekarang nie aku currently di Kota Bharu , wuhooooo :D . Orang sibuk struggle untuk final aku boleh pula balik kampung , melepas rindu . Nampak tak ke_____ disitu ? Haihh aku balik tak lama pun la , 2, 3 hari je :3


Hm sesampainya aku di stesen bas Kota Bharu tadi , En.I datang jemput . Berbunga bunga hati ni baq hangggg 




Tapi sebelum dia betul betul boleh datang jemput tu , there's someting going on . Well gaduh la apa lagi , hikhik . Bukan gaduh yang teruk tu , gaduh comel comel je :p . Sampai laa aku betul betul terpujuk baru aku bagi dia datang jemput aku . Sorry awak saya memang keras kepala and I bet you know ;)

Lepas pada tu kitorang okay daaaaah . Sampai laa kat rumah tadi . Dia start balik buat perangai and aku pun apa lagi , merajuk lagi dan lagi -,-"
 . 



Sekarang dia cuba pujuk aku baluk . hmm tunggu lah dua tiga lagi . Maybe saya akan okay . Maybe je puuuuuun ;(




Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub