Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Sunday, October 07, 2012

Struggle gila gila -,-'


Hi peeps. *err maaf entri kali ni takde gambau, harap maklum* . Ekceli aku sedang berada dalam musim final exam ni. Agak stress, tapi bukan buat masa sekarang. Sekarang mood aku still okay, kalau tak okay pun aku akan cakap okay jugak sebab aku adalah aku :') 

So aku sedang struggle untuk dapat pointer yang tinggi. Hm harap sangat sebab aku nak umi dan abah bangga dengan aku. Jyeahhh :'D

Buat masa ni harap harap aku dapat skor subjek yng tak berapa nak berjaya buat aku stress, hihihi :p . Okay no idea dah. Bye :3



Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub