Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Monday, April 14, 2014

Datang dan Pergi.

hunger games

Mereka pernah datang dalam hidup aku. Mereka pernah menceriakan hari-hari aku. Mereka pernah kata, "aku paling sayang kau dan ecoh". Masa tu mereka sangat dekat dengan aku.

Dulu, keluar sama-sama. Makan, gelak bersama. Bila ada masalah mereka pernah cari aku. Ya, aku rindu saat itu.

Tapi tu semua dulu...

Sekarang, mereka dah ada teman baru. Baguslah. walaupun diri ini dilupakan, tak kisah. Kebahagiaan kau, kebahagiaan aku jugak teman.

Sekarang, mereka dah pergi. Pergi meninggalkan aku.




Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub