Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Wednesday, April 23, 2014

Heyyyyy!



katinai.tumblr.com
Haa tetiba muncul setelah sekian lama menyepi apahal? kihkihkih sorry korang hm memang aku ni blogger tak istiqamah kan? Macam chipsmore, kejap ada kejap takde T____T

Rindu, kau paham tak rindu? rindu nak hapdet belogg, nak bebel pepanjang kat sini. Rindu nak dengar lagu yang tah zaman bila lagi ha ha ha malas nak tukaq biaq pi lah aihh 

Aku bersyukur sebab aku dikelilingi oleh insan-insan yang menyayangi aku. bukan nak gebang lebih tapi ya, mereka ada dengan aku sebab aku ada dengan mereka. Aku pasti!

😚 | via Tumblr
So, engkorang, selagi mereka-mereka masih ada disisi tu, tolonglah hargai. Jangan bila dah pergi baru kau cakap, "aku rindu doh dulu masa kita bla bla bla" "weh kau ingat tak masa kita bla bla bla" haaa jangan sesekali nak trobek sangak ek. Dah tak guna.

Bebel sikit : Cuti sem dah nak habis ah menciknyewww :'(


Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub