Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Friday, April 25, 2014

Friday ^^


Friday


Holla peeps ;) Alhamdulillah, dapat bertemu lagi dengan Jumaat hari ni. Syukur! Tak seperti biasa, jarang-jarang sekali aku teman mak aku pegi pasar hari ni uhuuk rasa baik sangat crazy monkey 040

Sebelum pegi pasar tadi, sempat la aku rembat roti canai telur satu dengan nasi tumpang sikit tapi hm masih tak kenyang. Nak lagi nasi tumpang tu... crazy monkey 020

Nak..

Nak..

Nak!!! crazy monkey 001

Tapi apakan daya mak nok. Tak dapek~~~ crazy monkey 029
Takpe lah, sekurang-kurangnya dapat makan. Daripada tak dapat makan langsung macam mereka-mereka yang dalam kesusahan tu haa baru tahu! *muhasabahsarawak cikit :p*

Seronok aku melahap tadi, datang la sorang pakcik ni. Aku, bila tengok pakciks ni *plural untuk pakcik* mula la teringat dekat arwah ayah. Hmm rindu tetiba crazy monkey 090

Dia order la roti canai satu. Ha-ah sebab dia datang sorang je k hikhik :p. Ni antara conversation yang aku ingat tadi.

Pakcik : Dik, roti satu ye. Air nak kopi.

Abang pelayan : Okay pakcik. Kejap ye.

dalam 6-8  minit kemudian..

Pakcik : Dik, mana roti pakcik?

Abang pelayan : Ye tengah buat la ni. Nanti sampai lah. Orang ramai ni. Jangan tekan-tekan saya.

Pakcik : *diam*

*aku yang tengok rasa kesian pulak hmmm*

Bukan nak cakap apa la kan. Aku rasa tak patut cakap macam tu dengan orang yang lebih tua dari kita. Cuba letak diri kita sendiri kat situ, aku yang dengar ni pun rasa pepanassss je telingo crazy monkey 049

Ye, tau awak sibuk bang, tapi toksah la cakap cenggitu. pedih hati mak nok huh! crazy monkey 139


Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub