Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Thursday, April 24, 2014

Me.

Flowers
Aku? ha-ah suka tangguh kerja. Bukan setakat kerja. Banyak benda lagi aku suka tangguh. Sebab apa? Sebab aku rasa semua benda tu tak penting. Paling-paling aku akan cakap "hm japgi lagi ah" "takpe banyak masa lagi". uhuuu teruknya awak fyqah ayub!  crazy monkey 067
So,engkorang sume jangan eh buat prangeii centu. Jangan jadik macam aku. Aku ni teruk hmm *takde la teruk sangat sebenarnya* crazy monkey 011  Eleh orang lain pun ada lah buat macam tu! Ahah, ni satu lagi prangei aku, suka ikut orang err--
Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub