Hai handsome and gorgeous :) Welcome to my official blogspot ^^ . Enjoy!
An ordinary girl said
Already taken by Mr.I :) He's the only one in my heart today , tomorrow and forever . I love you till the end of my life bie ♥

Thursday, April 24, 2014

Muhasabah diri sikit :p

*letak fon sebelah kiri*
*letak milo suam sebelah kanan*
*sengih*
*termenung kejap*
Aku pun tak tahu tengah fikir apa. Banyak benda terlintas dalam kepala otak aku sekarang ni. Ada yang mengingatkan aku saat-saat gembira, tak kurang juga tentang kematian.
Aku terfikir, macam hidup aku lepas parents aku dah takde di atas dunia ni? Tbh, aku masih manja, tak mampu berdikari lagi dan kebanyakan urusan rumah waima urusan untuk aku sendiri parents aku yang uruskan. For me, it is too bad lah kan tapi ya dari kecik aku dimanja sampai sekarang aku masih rasa yang aku ni baru berapa tahun padahal dah 20 tahun errrr--
Aku tak sempurna dan aku mengaku masih bertatih dalam dunia ni. Aku cuba jadi perempuan yang baik dimata Allah. Aku cuba!
Copyrightⓒ All right reserved fyqahayub.blogspot.com . Full edited by FyqahAyub